Dodaj ogłoszenie
Ogłoszenie

Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING
OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE

Cena: 0,00PLN

Podziel się:

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość do użytkownika: zostanie ona dostarczona pod
adres email ogłoszeniodawcy.

Stolica Polski to?
Odpowiedź na powyższe pytanie:

Zachowaj bezpieczeństwo!



  • Pieniądze przekazuj osobiście, nie wysyłaj pieniędzy pocztą ani przelewem!


  • W celu sfinalizowania transakcji spotykaj się w miejscach publicznych.


  • Zanim zdecydujesz się na zakup sprawdź czy przedmiot nie pochodzi z nielegalnego źródła. W przeciwnym wypadku, gdy przedmiot jest kradziony, Ty również możesz mieć kłopoty z prawem.



Więcej o zasadach bezpieczeństwa!
promuj ogłoszenie
Numer ogłoszenia: 24835
Województwo: mazowieckie
Firma: Cctraining
Powiat: m. Warszawa
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-548
Ulica: Grażyny 15
Telefon: Odkryj numer
Strona www: http://cctraining.com…
   
dodano: 23-01-2018
ważne do: 23-04-2018
wyświetleń: 23396



Szczegóły oferty:

Szukasz firmy specjalizującej się w szkoleniach z obsługi trudnego klienta?
Perfekcyjnie trafiłeś - ta oferta przygotowana jest właśnie dla Ciebie!
Nasza spółka Call Center Training pilotuje szkolenia związane z umiejętnymi działaniami rozwiązywania problemów, związanych z obsługą trudnego klienta.
Podczas warsztatów dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem w pracy z największymi outsourcingowymi call center.
Mamy przygotowane atrakcyjne schematy metod najlepiej sprawdzających się w praktyce.
Współpracujemy z interesantami indywidualnymi, jak i również biznesowymi.
Zaufało nam już mnóstwo firm, z którymi na obecną chwilę współpracujemy.
Jesteśmy przekonani, iż będziecie usatysfakcjonowani z oferowanych przez nas usług.
Kadra Call Center to osoby kompetentne z dużym doświadczeniem i nienaganną opinią w branży.
Kursy przeznaczone są dla pracowników obsługi klienta, specjalistów, kierowników oraz wszelkich osób, którym zależy, aby kreatywne myślenie wykorzystywać w praktyce.
Chcemy zaprezentować uczestnikom jak najwięcej informacji, między innymi odnośnie problemów organizacyjnych.
Podstawowym aspektem dla nas jest pobudzenie kreatywności w procesie komunikowania się z klientem.
Zajęcia uatrakcyjnią możliwe do otrzymania dyplomy, które potwierdzą uczestnictwo.
Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś.
Więcej interesujących informacji znajduję się na naszej stronie elektronicznej.
Zapraszamy do kontaktu z firmą Call Center Training.

Kontakt:
Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING
ul. Grażyny 15
02-548 Warszawa
T: +48 605 720 615
T: +48 501 121 347
mail: info@cctraining.pl
http://cctraining.com.pl/szkolenia-zamkniete/obsluga-trudnego-klienta-rozmowy-problemowe.htm


Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING


Najczęściej oglądane ogłoszenia