Ogłoszenie
Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING
OGŁOSZENIE NIEAKTUALNE
Cena: 0,00PLN
Podziel się:
Nie załączono wideo.
Zachowaj bezpieczeństwo!
Więcej o zasadach bezpieczeństwa!
Pieniądze przekazuj osobiście, nie wysyłaj pieniędzy pocztą ani przelewem!
W celu sfinalizowania transakcji spotykaj się w miejscach publicznych.
Zanim zdecydujesz się na zakup sprawdź czy przedmiot nie pochodzi z nielegalnego źródła. W przeciwnym wypadku, gdy przedmiot jest kradziony, Ty również możesz mieć kłopoty z prawem.
Więcej o zasadach bezpieczeństwa!
Numer ogłoszenia: | 24835 |
---|---|
Województwo: | mazowieckie |
Firma: | Cctraining |
Powiat: | m. Warszawa |
Miejscowość: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 02-548 |
Ulica: | Grażyny 15 |
Telefon: | Odkryj numer |
Strona www: | http://cctraining.com… |
dodano: | 23-01-2018 |
ważne do: | 23-04-2018 |
wyświetleń: | 23396 |
Szczegóły oferty:
Szukasz firmy specjalizującej się w szkoleniach z obsługi trudnego klienta?
Perfekcyjnie trafiłeś - ta oferta przygotowana jest właśnie dla Ciebie!
Nasza spółka Call Center Training pilotuje szkolenia związane z umiejętnymi działaniami rozwiązywania problemów, związanych z obsługą trudnego klienta.
Podczas warsztatów dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem w pracy z największymi outsourcingowymi call center.
Mamy przygotowane atrakcyjne schematy metod najlepiej sprawdzających się w praktyce.
Współpracujemy z interesantami indywidualnymi, jak i również biznesowymi.
Zaufało nam już mnóstwo firm, z którymi na obecną chwilę współpracujemy.
Jesteśmy przekonani, iż będziecie usatysfakcjonowani z oferowanych przez nas usług.
Kadra Call Center to osoby kompetentne z dużym doświadczeniem i nienaganną opinią w branży.
Kursy przeznaczone są dla pracowników obsługi klienta, specjalistów, kierowników oraz wszelkich osób, którym zależy, aby kreatywne myślenie wykorzystywać w praktyce.
Chcemy zaprezentować uczestnikom jak najwięcej informacji, między innymi odnośnie problemów organizacyjnych.
Podstawowym aspektem dla nas jest pobudzenie kreatywności w procesie komunikowania się z klientem.
Zajęcia uatrakcyjnią możliwe do otrzymania dyplomy, które potwierdzą uczestnictwo.
Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś.
Więcej interesujących informacji znajduję się na naszej stronie elektronicznej.
Zapraszamy do kontaktu z firmą Call Center Training.
Kontakt:
Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING
ul. Grażyny 15
02-548 Warszawa
T: +48 605 720 615
T: +48 501 121 347
mail: info@cctraining.pl
http://cctraining.com.pl/szkolenia-zamkniete/obsluga-trudnego-klienta-rozmowy-problemowe.htm
Perfekcyjnie trafiłeś - ta oferta przygotowana jest właśnie dla Ciebie!
Nasza spółka Call Center Training pilotuje szkolenia związane z umiejętnymi działaniami rozwiązywania problemów, związanych z obsługą trudnego klienta.
Podczas warsztatów dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem w pracy z największymi outsourcingowymi call center.
Mamy przygotowane atrakcyjne schematy metod najlepiej sprawdzających się w praktyce.
Współpracujemy z interesantami indywidualnymi, jak i również biznesowymi.
Zaufało nam już mnóstwo firm, z którymi na obecną chwilę współpracujemy.
Jesteśmy przekonani, iż będziecie usatysfakcjonowani z oferowanych przez nas usług.
Kadra Call Center to osoby kompetentne z dużym doświadczeniem i nienaganną opinią w branży.
Kursy przeznaczone są dla pracowników obsługi klienta, specjalistów, kierowników oraz wszelkich osób, którym zależy, aby kreatywne myślenie wykorzystywać w praktyce.
Chcemy zaprezentować uczestnikom jak najwięcej informacji, między innymi odnośnie problemów organizacyjnych.
Podstawowym aspektem dla nas jest pobudzenie kreatywności w procesie komunikowania się z klientem.
Zajęcia uatrakcyjnią możliwe do otrzymania dyplomy, które potwierdzą uczestnictwo.
Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś.
Więcej interesujących informacji znajduję się na naszej stronie elektronicznej.
Zapraszamy do kontaktu z firmą Call Center Training.
Kontakt:
Obsługa Trudnego Klienta Szkolenia Działów Sprzedaży w CCTRAINING
ul. Grażyny 15
02-548 Warszawa
T: +48 605 720 615
T: +48 501 121 347
mail: info@cctraining.pl
http://cctraining.com.pl/szkolenia-zamkniete/obsluga-trudnego-klienta-rozmowy-problemowe.htm
Podobne ogłoszenia w tej kategorii
-
Pomoc psychologiczna dziecku w sytuacji rozwodu rodzicówLUBLINCena: 260.00 PLN
-
Bajkopisanie jako metoda pracy z dzieckiem przeżywającym lękiLUBLINCena: 260.00 PLN
-
SZKOLENIE: Zostań trenerem! Warsztat umiejętności trenerskich.LUBLINCena: 300.00 PLN
Najczęściej oglądane ogłoszenia